optionen handel.

Jasełka 2016/2017

W pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia 2016 roku wystawiliśmy jasełka w naszym kościele parafialnym w Rdzawce. Jasełka zostały bardzo ciepło przyjęte przez mieszkańców i gości.
W dniach 6 – 8 stycznia 2017 roku zespół góralski "POWICHER" wyjechał z jasełkami do Puszczy Mariańskiej na zaproszenie księdza Zbigniewa Borkowskiego który wielokrotnie gościnnie był w naszej parafii. Tam wystawiliśmy jasełka dwukrotnie w nowym kościele parafialnym. Liczne brawa świadczyły, że program się podobał. Zostaliśmy przyjęci jak w rodzinie. Mieliśmy okazję zobaczyć gdzie żył i pracował św. Stanisław Papczyński. Trzon naszego zespołu stanowią obecnie uczniowie gimnazjum i szkoły podstawowej w Rdzawce. Podobały się wszystkim nasze rekwizyty: gwiazda, baran a zwłaszcza turoń, który u jednych dzieci wzbudził przerażenie u innych radość. Na koniec Krzysiek Szal złożył wszystkim życzenia na Nowy Rok sypiąc cukierkami, sprawiając tym największą radość dzieciom. Słyszeliśmy dużo słów uznania dla naszych małych artystów. Dzieci nasze miały okazję się przekonać, że to czego uczą się w zespole podoba się też innym. W trakcie naszego pobytu, odwiedziliśmy z kolędą też Ośrodek dla chłopców w Studzieńcu którzy mieli już w swoim młodym życiu konflikt z prawem. Zostaliśmy tam przyjęci bardzo życzliwie i długo nasi artyści byli tam oklaskiwani. A drugim dniu pojechaliśmy do Warszawy. W programie naszego wyjazdu było Centrum Nauki Kopernik zwłaszcza planetarium, Muzeum Sportu, Zamek Królewski, Plac Zamkowy, spotkaliśmy ks. Krzysztofa Babika, ks. Krzysztofa Orłowskiego - który z nami wędrował po Warszawie, nasze dzieci żywcem chciały byśmy zabrali ks. Krzysztofa do Rdzawki. Wszyscy ucieszyli się z tego spotkania. W trzecim dniu wystąpiliśmy w kościele parafialnym w Jaktorowie koło Żyrardowa. Zostaliśmy bardzo życzliwie przyjęci, oklaskom nie było końca, gdy wyszliśmy z kościoła, mieszkańcy którzy przyszli na następną Mszę św. prosili byśmy wrócili jeszcze raz. Z Jaktorowa pojechaliśmy do Niepokalanowa zwiedziliśmy muzeum św. Maksymiliana M. Kolbe, panoramę tysiąclecia, bazylikę i małe muzeum strażackie. W drodze powrotnej wstąpiliśmy do McDonald's, bez tego dzieci nie wyobrażają sobie wycieczki. Mróz był siarczysty, ale cało i zdrowo wróciliśmy do domu.